1.1.15

nytt år, nye muligheter!

inspirert av først pinterest og så bloggverdenen, slettet jeg alle gamle innlegg på bloggen for å starte med blanke ark på et helt nytt og spennende tema, nemlig hverdagen som lærer i osloskolen. etter noen fine og læringsrike år som matematikkredaktør i forlagsverdenen, er jeg klar for å brette opp ermene for og være med på noe så flott som å utdanne fremtidens einsteiner og picassoer. og ikke nok med det; jeg har tenkt å dele de gode idéene som plutselig dukker opp og undervisningsoppleggene som blir til underveis, her på bloggen. og med det håper jeg at mine stjerneøyeblikk kan inspirere og motivere deg til å gjøre verdens flotteste jobb enda bedre. dette blir spennende!

over og ut. frk.

ps: du som følger denne bloggen fordi den en gang handlet om løping, kan med god samvittighet slutte å følge den nå. hvis ikke, heng med videre og så kanskje du lærer én ting eller to du ikke kunne fra før. ditt valg. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar