28.12.15

ny glosepakke i horisonten

mens samboeren er hjemme hos mor og sønnen er hos pappaen sin koser jeg meg med å lage litt undervisningsopplegg til neste halvår. én av tingene jeg fikler med, er en ny glosepakke. denne gangen har jeg måttet bruke nye illustrasjoner for å dekke alt jeg ville, men educlips-sarah lager nydelige tegninger, så det blir knallfint.



emner som dekkes i den nye pakka er occupations, emotions, in the ocean, african animals, nordic animals, the face, the body og pets. pakka blir laget over samme lest som forrige pakke, men med en forbedring (synes jeg selv) med tanke på oppdragskortene.


gleder meg til å legge den ut når den blir helt ferdig, så følg med! 

men når jeg allerede har dere her så kan jeg jo også si at jeg faktisk har lagt ut litt nye greier på tpt'en min tidligere i juleferien også. jeg har blant annet lagt ut 183 sider med full pakke gangetabell-moro, ett sett med vinkel-oppdragskort og masse grafikk / clip art. i tillegg til gangearmbåndene da, som tok litt av rett før ferien. og ja, det kommer faktisk enda mer i løpet av ferien. mens andre strikker, lager jeg undervisningsopplegg. og drikker vin, leser bøker, ser på serier, koser med sønn og samboer og er sosial med venner og familie. lover.

ha en nydelig juleferie videre. over og ut. frk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar