5.6.15

fem på frædda'n

trenger du tips til sommerlektyre (sånn bortsett fra den nye fifty shades-boka som kommer 18. juni)? vel, her er de fem bøkene jeg har tenkt å bla mye i mens jeg sitter i bakgården med kaffekoppen i hånda og nyter synes av grønnsakshagen min (har jeg nevnt at jeg har over tre kvadratmeter med grønnsakshage midt i oslo by?! - lykke). jeg har lest alle relativt nylig, men de egner seg veldig godt til å bla i. litt frem og tilbake. ofte.

klikk på boka for å komme til forlagenes side med mer informasjon. og nei, dette er ikke et betalt innlegg eller på noen som helst måte noe jeg tjener på å videreformidle - kun bokanbefalinger fra meg til deg.






ok da. den siste der har jeg vel ikke så mye å lære av, men jeg skal fylle den med gode ideer som dukker opp når jeg blar i de fire andre.


over og ut. frk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar