25.3.15

til de litt større kidsa

da har jeg laga opplegg til samboeren igjen! denne gangen lagde jeg en enkel, men (i følge ham selv) motiverene gangeprøve. eller, den kan jo brukes som hva som helst egentlig, selv om han brukte den som en prøve. arket tar for seg den lille gangetabellen, og den tester også praktisk multiplikasjon samtidig som den krever at kidsa tenker litt utenfor boksen (da i sant eller usant-delen av testen). bruk den om du vil eller del den med noen du tenker kan ha bruk for den.


og det er så klart samme prosedyre som før: trykk på bildet over, lagre det på maskinen, og skriv det ut i x antall eksemplarer. vær så god! og ja, jeg bruker den ikke fullt så norske x'en som multiplikasjonstegn. mest fordi jeg ikke finner gangeprikken på mac'en min - litt fordi kidsa bør bli vant til begge deler. så det så! tips til hvordan jeg lager prikken på mac'en min mottas med takk.

over og ut. frk. 

2 kommentarer: